Články

Real-time personalizace webu: Víme, kdy je čas na vyzkoušení produktu!

Jakub Kříž, Analytika, 27. 2. 2020

Nedávno jsme v Optimicsu připravili velmi komplexní projekt real-time personalizace webu, který se na základě hodnotícího modelu snaží uživatelům nabídnout službu právě v momentě, kdy ji pravděpodobně potřebují.  Projekt je zajímavý tím, že kombinuje množství technologií napříč řadou znalostních domén,… Více

App + Web: Nová generace analytiky

Daniel Ondřej, Analytika, Blog, 11. 1. 2020

Potřeba analyzovat provází web už od jeho počátku, kdy si jednotliví vědci počítali počty přístupů k jejich souborům a poměřovali se navzájem, čí texty jsou čtenější.  V pozdější době, kdy weby začaly být interaktivní a nastoupila internetová reklama, se analytika… Více

Blog: Deep learning alias Teória „hlbokého“ tresku

Matej Veverka, Analytika, Blog, 11. 11. 2019

Je to už nejaký ten fúzatý piatok, čo sme si pri jednom z mnohých interných brainstormingových "dejchánkov" o smerovaní nášho odvetvia uvedomili, že špičková digitálna analytika budúcnosti sa nezaobíde bez znalosti a využitia machine learningu. Za posledných pár rokov sme… Více

Strategie personalizace v retailu

Optimics, Analytika, 13. 8. 2019

Jak jistě víte, tak v naší oblasti digitálu je nutné neustále sledovat moderní trendy. Právě tomu v Optimicsu věnujeme mnoho času a úsilí a jedno z témat, které je nutné považovat za klíčové je téma personalizace. Právě proto jsem se… Více