Články

Blog: Deep learning alias Teória „hlbokého“ tresku

Matej Veverka, Analytika, Blog, 11. 11. 2019

Je to už nejaký ten fúzatý piatok, čo sme si pri jednom z mnohých interných brainstormingových "dejchánkov" o smerovaní nášho odvetvia uvedomili, že špičková digitálna analytika budúcnosti sa nezaobíde bez znalosti a využitia machine learningu. Za posledných pár rokov sme… Více

Strategie personalizace v retailu

Lukáš Lískovec, Analytika, 13. 8. 2019

Jak jistě víte, tak v naší oblasti digitálu je nutné neustále sledovat moderní trendy. Právě tomu v Optimicsu věnujeme mnoho času a úsilí a jedno z témat, které je nutné považovat za klíčové je téma personalizace. Právě proto jsem se… Více

Google Optimize: Jak na A/B testování během 5 minut

Jan Sehnal, A/B testování, 14. 6. 2016

Google Optimize je nový a skvělý nástroj pro A/B testování a perzonalizaci obsahu. Pojďme se podívat, jak vypadá uživatelské prostředí a rovnou si ukážeme, jak lze během pouhých 5 minut připravit první A/B test. Pro ukázku jsme zvolili náš nový web… Více

Google Analytics: Jak vám může vzorkování dat zlomit vaz

Jan Sehnal, Analytika, 29. 1. 2015

Retenční kampaně jsou u našich klientů, kterým poskytujeme chytrý e-mailing, poslední dobou v kurzu. A není se čemu divit – pracují automaticky, každý den, bez jakéhokoliv úsilí, probouzí spící zákazníky, zapojují je zpět do nákupního procesu a zejména: generují tržby! Nástrahy na vás však mohou čekat ještě před vyhodnocením kampaně – nechat se svést z cesty a dojít k zavádějícím manažerským rozhodnutím je totiž tak jednoduché. Více