Články
Jan Sehnal, A/B testování, 14. 6. 2016
Google Optimize je nový a skvělý nástroj pro A/B testování a perzonalizaci obsahu. Pojďme se podívat, jak vypadá uživatelské prostředí a rovnou si ukážeme, jak lze během pouhých 5 minut připravit první A/B test. Pro ukázku jsme zvolili náš nový web… Více
Jan Sehnal, A/B testování, 24. 5. 2016
Svět online marketingu dnes uvítal nový nástroj na A/B testování, a to přímo z dílny Googlu. A nutno říct, že Google Optimize přichází na trh s opravdu těžkým kalibrem. V čem je lepší než ostatní nástroje, jak vám může pomoci… Více
Jan Sehnal, Analytika, 29. 1. 2015
Retenční kampaně jsou u našich klientů, kterým poskytujeme chytrý e-mailing, poslední dobou v kurzu. A není se čemu divit – pracují automaticky, každý den, bez jakéhokoliv úsilí, probouzí spící zákazníky, zapojují je zpět do nákupního procesu a zejména: generují tržby! Nástrahy na vás však mohou čekat ještě před vyhodnocením kampaně – nechat se svést z cesty a dojít k zavádějícím manažerským rozhodnutím je totiž tak jednoduché. Více
Pavel Trejbal, Analytika, 9. 12. 2014
Nástroj BigQuery pro zpracování velkých datasetů je poslední dobou celosvětově čím dál tím populárnější. Není divu - díky propojení s Google Cloud Platform totiž nabízí efektivní cloudové řešení, které může co do rychlosti a možností škálování směle konkurovat celé řadě tradičních (relační databáze typu Oracle) i novějších (NoSQL, Hadoop/MapReduce) technologií. Více
Jan Sehnal, Analytika, 6. 11. 2014
E-mailing je bezesporu jeden z nejefektivnějších online marketingových kanálů. Dnes vám ukážeme, jak být skutečně efektivní v poměru vynaloženého úsilí a dosažených výsledků. Tak tedy, jak se nám podařilo za pouhý 1 den práce přinést jednomu z našich klientů na tržbách 350 000 Kč? Více
Nahoru