Naše expertíza

V týmu Optimics jsou konzultanti, analytici a vývojáři, kteří Vás provedou všemi fázemi dlouhodobé spolupráce. Pomůžeme s výběrem vhodných nástrojů pro sběr dat a poskytneme je včetně návrhu architektury měření, data privacy compliance a integrace s ostatními nástroji v rámci digitálního ekosystému klienta.

Po zajištění technické implementace nástrojů pokračujeme s klientem v budování digitální vyspělosti pomocí pokročilé aktivace sbíraných dat, marketingové automatizace a školení interních týmů.

Komplexní měření

Správně strukturované měření je základním předpokladem pro získání smysluplných informací o vašich uživatelích a zákaznících, ale i o silných, či slabých stránkách webu nebo mobilní aplikace. Navrhneme, jak nastavit měření pro váš byznys, propojíme vás s reklamními systémy, CRM nebo dalšími interními offline a online systémy, spárujeme data různých nástrojů, pomůžeme vám se v získaných datech zorientovat a vytěžit je ve finanční prospěch.

Reklamní technologie

V online světě se tak rychle mění trendy, formáty a technologie, že i zkušení uživatelé nebo agentury mohou ztratit krok. My vám díky dokonalému přehledu a průběžnému vzdělávání našeho týmu doporučíme ty správné reklamní technologie. Máme zkušenosti z obou byznysových stran – pomůžeme vám vytěžit nástroje jak z pohledu vydavatele, tak inzerenta. Publisherům poskytneme třeba integraci reklamního systému SAS 360 Match, optimalizaci výdeje reklam ve stávajícím reklamním systému pro efektivní monetizaci ploch nebo napojení na programatické prodejní platformy Supply Side Platform. Inzerentům nabídneme programatické poptávkové platformy Demand Side Platform (Display & Video 360) pro nákup uživatelů v reálném čase nebo naše zkušenosti při správě digitálních kampaní (Campaign Manager 360). V reklamním světě jsme jako doma.

Pokročilá analýza dat

Rádi analyzujeme data a přinášíme interním týmům klíčové insighty, ale ještě raději jsme, když připravíme data do takové podoby, aby je vaši lidé mohli využít jako podporu pro svá obchodní či marketingová rozhodnutí. Spolu s přehlednými reporty a automatizovanými dashboardy vám poskytneme vhled do sbíraných dat a doporučení k jednotlivým aspektům vaší digitální strategie. Díky tomu dokážete dělat důležitá rozhodnutí podložená daty a získáte tak neprůstřelný argument.

Jsme připraveni vzlétnout

Řekněte si o
nezávaznou konzultaci

Konzultace a školení

K využití našich služeb nepotřebujete mít konkrétní představu, co poptáváte, ani nemusíte mluvit naším jazykem. Díky desítkám úspěšných projektů pro lokální i nadnárodní klienty napříč Evropou se dokážeme vyptat tak, abychom pochopili vaše potřeby, navrhli řešení a provedli vás. Naše zkušenosti a 360° pohled na váš byznys nám umožňují poradit s integrací jednotlivých částí systémů a najít příležitosti i nečekané synergie. Pomůžeme, vyškolíme a poskytneme konzultaci napříč platformami – ať už se jedná o nástroje na analytiku webů a aplikací, A/B testování a personalizaci obsahu, cloudové platformy, nástroje pro optimalizaci a servírování reklamy, business intelligence a datovou vizualizaci, CRM, DMP nebo třeba marketingovou automatizaci. Rádi předáváme naše zkušenosti a připravíme pro váš tým školení, po kterém se experty stanete vy.

Vývoj na míru

Pokud se vaše představy o ideálním nástroji neshodují s tím, co je dostupné na trhu, nebo pokud vaše požadavky převyšují obvyklý standard, napište nám. Náš vývojářský tým si vás vyslechne a navrhne vhodnou úpravu nástroje nebo vývoj doplňku na míru vašim potřebám. Na nadnárodních klientech jsme se naučili přizpůsobit klientovi, jeho potřebám i stylu řízení včetně agilní vývojové metodiky. S námi bude vše v pohodě.

Optimalizace
obchodní výkonnosti

Zvýšíme obchodní výkonnost vašeho byznysu. Optimalizujeme e-shop, lead-gen web, landing page, kampaňovou microsite, mobilní aplikaci či důležitý konverzní prvek – pomocí jednoduchých vizuálních a UX úprav zlepšíme konverzní míru webu, průměrnou hodnotu objednávky a nebo třeba engagement uživatele. Dokážeme najít rezervy ve výkonnosti a objevit nové příležitosti. Navrhovali jsme, realizovali a vyhodnocovali stovky A/B testů, analyzovali vizuální analytiku i nespočet uživatelských výzkumů – umíme zjistit, co na vašem webu funguje a s čím bude lepší se rozloučit. Využíváme nástroje Google Optimize 360, Adobe Target nebo třeba SAS Customer Intelligence 360 – pokud hledáte partnera na poli A/B testování a dynamické personalizace obsahu, jsme nejlepší od Londýna po Tokio.

Hledáte cestu?

My ji známe
a doprovodíme vás

Zamrzli jste?

Pojďte to rozhýbat

Dochází vám dech?

Nekdy je třeba
prostě zpomalit...