Zvyšte své prodeje

Rozjedeme pro vás A/B testování na maximum, od analýzy až po exekuci

Dáváte velké peníze do kampaní a potřebujete z nich vytřískat maximum? Chcete neustále zlepšovat web a nákupní proces, ale nemáte dostatečné kapacity nebo zkušenosti v interním týmu? Zvládáte jen 2 nebo 3 A/B testy za rok a každý vychází „šul nul“? Tak v klidu, teď jste na tom nejlepším místě. Naši klienti nás oslovují, když chtějí špičkovou analytiku, ale zvyšování obchodní výkonnosti webu je naše parádní disciplína.

linkedin-logo

Náš hlavní konverzní cíl na tomto webu je přihlášení přes LinkedIn. U vás zatím čárku nemáme, ale co není může být. :-) Podle prvních výsledků to vypadá, že máme konverzní poměr přes 5 %.

Potřebujete redesign?

Mnoho firem redesignuje svůj web v domění, že lepší grafický design přinese automaticky lepší výsledky. To je velký omyl! Loajální uživatelé a zákazníci, kteří si na webu vyšlapali svoje cestičky a přináší nejvíc peněz, obvykle mají se změnami v celkové navigaci a funkcionalitě webu velký problém. Mimibazar funguje fantasticky i dnes v designu z 90. let.

Pokud nutně cítíte potřebu redesignovat web, snažte se zaměřit jenom na to, co nefunguje a vůbec nesahat na to ostatní. Víte, co nefunguje? Máte feedback od zákazníků, od prodejců, od partnerů? Dělali jste uživatelský výzkum? Výborně, pak víte přesně, na co se zaměřit. A pokud ne, pomůžeme vám. U čeho si nejste jistí, to nechte na později – můžeme to ověřit formou A/B testu.

Toto je náš web 2.0. Rozhodli jsme se pro redesign po 6,5 letech. Kromě pár článků na blogu a domény jsme starý web úplně vyhodili a začali od začátku. Chceme bořit konvence. Náš trh se změnil a my jsme dospěli. Hlavním cílem bylo, že nebudeme kázat víno a sami pít vodu. Nechceme být jako průměrné agentury, které na konferencích povídají o moderním marketingu a jejich vlastní web stojí za starou bačkoru.

 

Proto jsme tento web prošpikovali chytrými technologiemi, analytikou, personalizací a propojili s remarketingem a emailingem. Dali jsme tomu srdce. Chtěli jsme, aby náš web byl jiný a naše komunikace upřímná. Na žádnou konferenci jsme nešli a na těch pár stránkách jsme během dvou let strávili dohromady přes 500 hodin vlastní práce! Jsme precizní puntičkáři a naši klienti to dobře vědí.

 

Většina té práce ale není vidět, funguje na pozadí, propojuje data a obsah s našimi návštěvníky. Neděláme ale web pro každého. Nejsme Ministerstvo spravedlnosti. Třeba bez účtu na LinkedIn se nelze přihlásit k našemu newsletteru. To je v pořádku. Nejde nám o kvantitu. Známe naše klienty. Pracujeme jen pro ty nejlepší na trhu.

A/B testování

Zvyšování obchodní výkonnosti webu je naše parádní disciplína a A/B testování je vedle analytiky a výzkumu jedna z klíčových metod. Naší úlohou je klientům, kteří už investují do analytiky a mají zkušenosti s A/B testováním, ale nemají dostatečné interní kapacity nebo zkušenosti, pomoci nastartovat dlouhodobý a kontinuální proces neustálého testování a zlepšování.

Důležitou roli hraje na začátku výběr technologie, ale není to nejpodstatnější. Naši klienti používají Adobe Target, Optimizely nebo Visual Website Optimizer. Exkluzivně také s několika klienty již dnes testujeme fantastickou technologii, kterou bude již zanedlouho každý chtít. Pokud nejste úplně na větvi z nástroje, který teď používáte, a spadáte do kategorie našich klientů, počkejte a uvidíte!

Nepropadněte ale iluzi, že stačí nasadit jeden kus kódu a začít vytvářet testy ve WYSIWYG editoru. V našem workflow převládá javascript a jQuery. Dokážeme tak realizovat i zásadní UX změny, které hraničí s magií a šetří desítky hodin práce na straně interního vývoje. S našimi klienty tak můžeme rychle iterovat a na každý test, který nepřinese prokazatelný přínos, máme další dva v zásobníku. Z praxe se ukazuje, že rychlost a agilita celé exekuce od analýzy k hypotéze, návrhu kreativy, produkci, spuštění a vyhodnocení jsou klíčovými prvky úspěchu.

mall-ab-test

TIP: Realizovali jsme více než stovku A/B testů a desítky z nich přinesly fantastické výsledky pro naše klienty. O jednom takovém si můžete přečíst na blogu Visual Website Optimizer.

Můžete testovat náhodné myšlenky a občas se trefit. Náš přístup a celý proces ale samozřejmě začíná i končí u dat. Pokud chcete vědět víc, kontaktujte nás.